Onze werkwijze

Hoe werkt Seels?

Wij brengen je in contact met je nieuwe ideale klant. Door onze persoonlijke werkwijze reageert maar liefst 44% van de prospects op onze campagnes. Wij spelen deze leads aan je door, waarna de bal bij jou ligt. Om je een idee te geven hoe Seels dit achter de schermen aanpakt, lees je hieronder meer over onze werkwijze.

Onze werkwijze

De Seels Funnel

Start

Invoer

Prospect lijst

Middels specifieke criteria creëert Seels een prospect lijst met bedrijven en contactpersonen - een ideaal startpunt voor het aanboren van nieuwe markten en voorgaand contact nieuw leven in te blazen.

Website bezoekers

Seels traceert jouw website bezoekers en zoekt de juiste contactpersoon binnen deze organisatie, waarna we deze voor je benaderen.

Verwijzing

Het komt wel eens voor dat we niet direct de juiste persoon benaderen. In dat geval start Seels een verwijzingscampagne op, waar we ons wenden tot het juiste contact binnen een bedrijf of organisatie.

Eigen input

Mocht je een interessant bedrijf voorbijzien of horen komen, geef deze bedrijfsnaam dan aan ons door. Seels voegt de juiste contactpersoon binnen dit bedrijf toe aan de campagne.

Benadering

E-mail

Seels benadert jouw potentiële klanten via een hyper-gepersonaliseerde e-mail.

LinkedIn

Wij koppelen jouw LinkedIn profiel aan een groot netwerk van bedrijven in jouw sector en linken je met de contactpersoon binnen de bedrijven. Zo groeit je netwerk en blijf je in contact, zolang je een actief LinkedIn-profiel hebt.

Post

Het versturen van post is zeker niet old school. Dit is één van de manieren waarop Seels in contact komt met jouw prospect.

Reactie

Geïnteresseerd

De prospect wilt een afspraak of vraagt om meer informatie.

Misschien later

De prospect laat weten graag contact te hebben op een later moment. Prima; sales is immers een kwestie van timing.

Niet geinteresseerd

Er is geen interesse vanuit de potentiële klant.

Verwijzing

De contactpersoon geeft aan hier niet verantwoordelijk voor te zijn.

Out of Office

Het bericht is nog niet gelezen omdat de contactpersoon die specifieke dag niet werkt, verlof heeft of met vakantie is.

Actie

In CRM

Als een prospect geïnteresseerd is, staat deze direct in jouw CRM systeem. Ook krijg je een melding, zodat je meteen met deze potentiële klant aan de slag kunt.

Opvolg campagne

Potentiële leads die onder de categorie ‘Misschien later’ vallen voegt Seels toe aan een opvolg campagne. Jij geeft aan wanneer wij deze prospect op een later moment nogmaals benaderen.

Exit

Opvolg campagne

De prospect is niet geïnteresseerd en wordt niet meer benaderd.

Mocht het tijdens een eerste campagne niet lukken, dan kan een prospect in de toekomst opnieuw benaderd worden middels een opvolg campagne.

Nieuwe invoer

Seels voegt de juiste contactpersoon toe aan de verwijzingscampagne.

Pauze

Mocht de potentiële lead niet aanwezig zijn, dan pauzeert Seels de campagne en benaderen we het contact opnieuw bij terugkomst op de werkvloer.

Plan jij de afspraak in? Dan stellen wij de vragen!

Klik op de onderstaande knop en plan een kennismakingsgesprek in. Je kiest eenvoudig een datum en tijdstip. Liever een face-to-face meeting? Uiteraard ben je van harte welkom op ons kantoor in Hilversum. Wij kijken ernaar uit om je verhaal te horen!